loading...
این فان
enfun بازدید : 7264 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

ملکه زیبایی که تنها یک دست دارد

ملکه زیبای جدید ایالت آیوا در حالی انتخاب شد که به طور مادرزاد بازوی دست چپ ندارد.

نیکول کلی بعد از 3 روز رقابت در داون پورت در ایالت آیوا توانست تاج ملکه زیبایی را برسر بگذارد. او در ماه سپتامبر خود را برای رقابت های ملکه زیبایی امریکا آماده خواهد کرد.

به گزارش نیک صالحی کلی 23 ساله قصد دارد با استفاده از فرصت داده شده برای ایستادن بر روی سکوی رقابت های ملکه زیبای امریکا درباره کنار آمدن با ناتوانی ها صحبت کند.

 ملکه زیبایی که تنها یک دست دارد

در بیوگرافی رسمی اش او نوشته :"همچنان که بزرگ می شدم ، یاد گرفتم که چطور بتوانم در وهله اول با نگاه های خیره ی مردم کنار بیایم" "از بیس بال گرفته تا غواصی من امتحان کردم و هیچ چیز نیست که من نخواهم امتحان کنم. احساسم را به دنیا به گونه ای هدایت کردم که در آن به مردم اجازه می دهم تا به من زل بزنند."

ملکه زیبایی که تنها یک دست دارد

کلی احساس اعتماد به نفس خود را با ثبت نام در دانشگاه نبرسکا-لینکولن و در رشته تئاتر بیشتر کرد. او در ماه می 2012 فارغ التحصل شد و اکنون امیدوار است شغلی در زمینه مدیریت صحنه به دست آورد.

او اکنون در نیویورک زندگی کرده و به منظوررسیدن به هدفش تلاش می کند، سال گذشته او توانست به گزارش نیک صالحی در تئاترهای نیویورک، شیکاگو و جاهای دیگر وارد شود و اکنون شغلی یافته است.

 ملکه زیبایی که تنها یک دست دارد

موفقیت او به عنوان ملکه زیبایی ایالت آیوا هم برای خودش و هم برای بسیاری دیگر تعجب آور بود.

او در این باره گفت :"اگر کسی یک سال پیش به من می گفت تو در آینده "ملکه زیبایی" می شوی باور نکرده و می خندیدم. ولی شاید در آن زمان نمی توانستم راه پیش رویم را ببینم ولی اکنون که اینجا هستم می توانم ببینم که برازنده این عنوان هستم و احساس خوشبختی دارم که در اطرافم مردمانی وجود دارند که در هر قدم مرا تشویق می کنند."

ملکه زیبایی که تنها یک دست دارد

 

ملکه زیبایی که تنها یک دست دارد

 تهیه و ترجمه: گروه خبر نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 2,625
  • بازدید سال : 31,030
  • بازدید کلی : 3,087,806